Onderweg - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lisanne Verhoeff - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Lisanne Verhoeff - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: LisanneEuropa

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Juni 2011 | Nederland, Gouda

Beste allemaal,

Eindelijk is het dan zo ver, ik ben onderweg! De afgelopen week nog een heleboel stress om alles af te ronden en afscheid te nemen van iedereen. Ook druk geweest met het verzamelen van de laatste spullen voor in mijn backpack en vandaag nog een kleinere dagrugzak gekocht. Met wat moeite alles erin gekregen en toch nog moeten haasten voor de tram en de trein. Gelukkig alles net gehaald en nu dus onderweg richting het oosten (handig die treinen met internet, hoop dat dit vaker voor gaat komen).

Straks nog even eten in Arnhem met mijn ouders en broers en daarna dan echt de nachttrein in om via Duitsland naar mijn eerste stop in Kopenhagen te reizen. Spannend en geen idee of ik kan slapen in zo'n trein...

Groeten, Lisanne

• 13 Juni 2011 - 16:33

Anthoinette:

Veel plezier en een goede reis! :)

• 13 Juni 2011 - 19:51

Finy:

Voelt wel raar hoor nu je dan echt bent vertrokken...
    Hopelijk kun je een beetje slapen in de trein. Geniet van je 'ontbijtje' en alvast veel plezier in Kopenhagen !

• 15 Juni 2011 - 16:57

Jannette:

Een goed begin is het halve werk. Gaat vast allemaal leuk worden.