Nog 10 dagen! - Reisverslag uit , van Lisanne Verhoeff - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen! - Reisverslag uit , van Lisanne Verhoeff - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen!

Door: LisanneEuropa

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 Juni 2011 | ,

Beste allemaal,

De tijd gaat erg snel voorbij en ineens duurt het nog maar 10 dagen voordat ik echt vertrek. Voor mijn gevoel nog heel veel om te regelen in deze laatste anderhalve week. Gelukkig heb ik wel al mijn backpack en een aardig plan voor het eerste gedeelte van mijn reis.

Het plan is om de eerste maand via Scandinavië en de Baltische Staten uiteindelijk in Oost-Europa uit de komen. Daar ga ik twee weken vrijwilligerswerk doen in Slowakije voordat ik aan het tweede gedeelte van mijn grote reis begin. Hoe dat er precies uit gaat zien, is ook voor mij nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt vanzelf.

Ik hoop jullie via deze site een beetje op de hoogte te kunnen houden. Hier ga ik in ieder geval mijn best voor doen!

Groeten, Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Rondreis Europa

Recente Reisverslagen:

20 September 2011

Weer thuis...

02 September 2011

Venetië & Genua

28 Augustus 2011

Toscane & tricolore

25 Augustus 2011

Terug in Rome :)

20 Augustus 2011

Lange reis & Pompeï
Lisanne

Actief sinds 11 Mei 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 25444

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 04 September 2011

Rondreis Europa

Landen bezocht: